Przyczepa pod sprzęt budowlany trzyosiowa Wiola B3540 MAX
Cena: 28645zł brutto
Dane techniczne: | |
Dmc | 3500kg |
Waga | 944kg |
ładowność | 2556kg |
Podłoga | ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej o grubości 15mm |
burty | z blachy stalowej 2mm (spawane do ramy) |
opony | 195/50R13C |
Przestrzeń ładunkowa | 4000 (wew. 3900) mm, 1800 (wew. 1700) mm |
Wysokość załadunkowa | 200mm |
Rama | ze stali konstrukcyjnej S355 |
W standardzie:
• Sprzęg: zaczep kulowy atestowany do 3500 kg, ze sterownikiem hamulca, o dopuszczalnym obciążeniu 3500 kg, urządzenie najazdowe UN3500 kg wyposażone w hamulec najazdowy oraz ręczny/postojowy, firmy AL-KO / KNOTT • Rama podwozia, dyszel: rama wykonana ze stali konstrukcyjnej S355, otworowana, gięta, spawana, cynkowane ogniowo - dyszel prosty, typu V o dopuszczalnym obciążeniu 3500 kg • Przestrzeń ładunkowa: podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej gr. 15 mm, - burty wykonane z blachy stalowej o grubości 2 mm (boczne burty spawane do ramy) - przednia burta na stałe spawana do ramy przyczepy - trap załadunkowy (wysokość 1530 mm), do transportu montowany na stojąco, wspomagany dwoma siłownikami gazowymi - wsporniki trapu, przykręcane (2 szt.) - trap podwieszany do załadunku na rurze przykręconej do tylnej belki ramy - uchwyty do spinania ładunku 6 szt. wpuszczane w ramę przyczepy • Zawieszenie: 3 osie hamowane o nośności 1350 kg każda, firmy AL-KO / KNOTT - osie przykręcane do ramy - osie amortyzowane przy pomocy drążków skrętnych (czop wahacza pracuje między gumowymi wałkami wtłoczonymi w korpus osi) • Koła i ogumienie: koła 6 szt. z obręczami stalowymi i ogumieniem o wymiarach 195/50R13C • Koło podporowe wzmocnione o nośności 400 kg - uchwyt koła podporowego montowany na dyszlu, uchwyt 60 mm • Podpora pod łyżkę – montowana na dyszlu, wyłożona aluminium ryflowanym • Uchwyt koła zapasowego montowany pod podporą na łyżkę, • Błotniki stalowe (spawane do ramy), wyłożone aluminium ryflowanym • Fartuchy przeciwbłotne • Kliny pod koła (2 szt.) • Oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o ruchu drogowym, - instalacja elektryczna 12V - wtyczka 13 pin - lampy żarówkowe
• Sprzęg: zaczep kulowy atestowany do 3500 kg, ze sterownikiem hamulca, o dopuszczalnym obciążeniu 3500 kg, urządzenie najazdowe UN3500 kg wyposażone w hamulec najazdowy oraz ręczny/postojowy, firmy AL-KO / KNOTT • Rama podwozia, dyszel: rama wykonana ze stali konstrukcyjnej S355, otworowana, gięta, spawana, cynkowane ogniowo - dyszel prosty, typu V o dopuszczalnym obciążeniu 3500 kg • Przestrzeń ładunkowa: podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej gr. 15 mm, - burty wykonane z blachy stalowej o grubości 2 mm (boczne burty spawane do ramy) - przednia burta na stałe spawana do ramy przyczepy - trap załadunkowy (wysokość 1530 mm), do transportu montowany na stojąco, wspomagany dwoma siłownikami gazowymi - wsporniki trapu, przykręcane (2 szt.) - trap podwieszany do załadunku na rurze przykręconej do tylnej belki ramy - uchwyty do spinania ładunku 6 szt. wpuszczane w ramę przyczepy • Zawieszenie: 3 osie hamowane o nośności 1350 kg każda, firmy AL-KO / KNOTT - osie przykręcane do ramy - osie amortyzowane przy pomocy drążków skrętnych (czop wahacza pracuje między gumowymi wałkami wtłoczonymi w korpus osi) • Koła i ogumienie: koła 6 szt. z obręczami stalowymi i ogumieniem o wymiarach 195/50R13C • Koło podporowe wzmocnione o nośności 400 kg - uchwyt koła podporowego montowany na dyszlu, uchwyt 60 mm • Podpora pod łyżkę – montowana na dyszlu, wyłożona aluminium ryflowanym • Uchwyt koła zapasowego montowany pod podporą na łyżkę, • Błotniki stalowe (spawane do ramy), wyłożone aluminium ryflowanym • Fartuchy przeciwbłotne • Kliny pod koła (2 szt.) • Oświetlenie zewnętrzne zgodne z przepisami o ruchu drogowym, - instalacja elektryczna 12V - wtyczka 13 pin - lampy żarówkowe
Opcje dodatkowe:
dokumentacja
techniczna
techniczna